Föreningen

West Coast Nights är en ideell förening med säte i Göteborg. Föreningen startades 2017 för att arrangera socialdanskvällar i Göteborg. Sedan dess har vi utökad vår verksamhet till att arrangera större evenemang, helgkurser, workshops och mera. Vi engagerar oss i föreningen för att vi älskar att dansa och vill sprida den dansglädjen till andra.

Engagera dig!

Föreningen drivs av styrelsen som väljs årligen. Styrelsen tar beslut om allt från vad som ska anordnas, till ekonomi. Men föreningens verksamhet bygger på engagemang från medlemmarna! Som medlem har du möjlighet att engagera dig på flera sätt. Kanske du vill hjälpa till praktiskt under föreningens event, kanske du är en fena på hemsidor eller kanske du rent av vill anordna ett event?

Är du intresserad av att engagera dig så ska du prata med någon i styrelsen eller valberedningen

Påverka

Har du ett förslag om en förändring som en eller flera medlemmar vill att årsmötet ska rösta om på kommande årsstämma kan du skicka in en motion via formuläret nedan